dissabte, 3 d’agost del 2013

TRANSALP 2013 8 ETAPA: ROVERETO – RIVA DEL GARDA



ROVERETO – RIVA DEL GARDA
40 Km  2h 46’
IBP Index: 158 




Últim dia. Això ja està. Avui una etapa “curta”, però amb un desnivell de 1300m. El perfil es d’una sola pujada de 10km, que va dels 200m als 1200m, 10% de desnivell. Serà dura. Doncs sí, carai de pujada, per ser l’última ens ha deixat cuits. Molta gent a peu, els kms acumulats es noten a les cames.

Es notava que la gent estava contenta, hi havien sonriures per sota el nas, s’enraonava més. Jo come m passa a moltes curses, quan arribo al final tinc aquell sentiment de això ja s’acava podré descansar i l’antítesi, merda això s’acava, tan bé que m’ho estic passant. Sempre, sempre, el segon és superior al primer.


Quan arribem al punt més alt, el Passo Bordala ja només ens queda planejar i fer una baixada divertideta que ens porta a la carretera que ens fa arribar a Riva del Garda final de la TransAlp.

Amb en Carlus ens mirem tot cofois i entrem a meta agafats amb els braços aixecats.  Segurament que molt satisfets, contents, agraïts, cansats, disfrutats…i com m’agrada dir, carregats amb una píndola de felicitat. Està clar que ens ho hem passat molt i molt bé, hem pedalat molt, no ens hem fet mal i la mecànica ens ha ajudat. Mèrit especial per en Carlus que als seus 54 anys encara aguanta i la corda que encara té.

Han estat 680 km amb 20.250m de desnivell positiu. Ens hem classificat en el lloc 98 de la nostra categoria i un temps total de 47h i 8 minuts pedalant. 





2 comentaris:

  1. Molt bon reportatge,Felicitats!!!!!Emili

    ResponElimina
  2. Gràcies.M'ho passo be fent la cursa i recordant-la fent la crònica.

    ResponElimina