dilluns, 13 de febrer del 2012

TRAIL TRADEINN LLORA

Llorà (Sant Martí de Llèmena)
12.2.2012
-7º Un fred de collons
14,5 km
Classificacions



Dels 19km anunciats, al briefing ens diuen 17km i finalment van ser 14,5km...collons!!!

Els primers 3km planers i pista...recollons!!!

Per Tutatis!!! M'he sentit decebut. Pocs kms, molts planers, molta pista, quasi tots per cara nord...per oblidar.

Vale, vale, alguna cosa bona...un parell de corriols divertits, l'aigua de l'avituallament estava glaçada, era granissada, per moments m'ha semblat a tenir a les mans un mojito. Al principi en Sergi m'ha anat estirant, sort, però el tiu va fi i a la pujada m'ha deixat de seguida, ha fet Top Ten.

Geogràficament ens hem mogut inicialment pel Pla de Sant Joan, per desprès pujar cap a la carretera de Les Serres i direcció a Can Polità. Era el punt més alt, uns 400m, km 10...i ja està, sacabóloquesedaba baixada per un corriol força divertit, arribant a prop de Santa Afra, i planer fins a Llorà.

Tot i el mal rotllo, m'he sentit força bé (excepte al planer), el genoll està de vacances i em deixa fer, respecte a Quart he millorat en seguretat.

Toca fer algun duatló.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada