dilluns, 20 de febrer del 2012

DUATLÓ DE LES GAVARRES - CELRÀ

Celrà (El poble de l'Enric)
19 de febrer de 2012
4,5km + 20km + 2km
Classificacions




Amb els anys he deixat de preocupar-me, o potser millor he posat en segon terme, els temps i de les classificacions...però és plaent veure que, tot i el pas irremediable dels anys, que estic situat en posicions capdavanteres.

Amb els anys noto que la capacitat de recuperació d'un esforç és més llarga, noto que ja no sóc tan explosiu, noto que les curses llargues em van millor... i noto que he millorat considerablement en la satisfacció i plaer del que faig.

Després d'aquesta filosofada a l'estil Schopenhauer...

Celrà, bon ambient, alguns triatletes, alguns corredors de muntanya, pocs btterus, gent bona a la línia de sortida (sense haver-hi línia, collons no costa res posar una línia de guix encara que sigui torta).

10,9,8,7,...JA!!!! Agggg, uffff, agggg, ufffff...situem-nos... nervis fora,....dels deu primers, bé...seguim...agggg, uffff, agggg,... a veure, periscopi...Almendros a 10 metres, bé, Arnau Julià al costat, molt bé, seguim...agggg. uffff, agggg, uffff, porto 3 kms i crec que encara no he respirat!!!! Respiro...falta 1 km de planer...al ataqueeeee, per Tutatiiiiissss!!!

Arribo a la transició pels voltants del 10, transiciono molt ràpid (n'he après) i surto com un llamp... escuat...flis, flas, flis, flas. Començo a pujar tinc un grup davant, que atrapo i deixo enrera, collons semblut un jovenet de 20 anys!!!, tira,tira,... els quadríceps em cremen...tant, que hi podria coure carn a la brasa, veig el cap de cursa...David per davant, Almendros a darrera i més separats Julià i Oriol...a por eeeeellooooooos. flis, flas, flis, flas...collons que no arribo. A veure Cabarrocas tercer o li fots més canya o no els atrapes!!!! Som-hi agggg, uffff, aggg, ufff... i els atrapo!!!! Estic en situació de podi.

Segueixo fort fins al Puig Estela, m'ha semblat que els deixava, però ha estat un miratge, estaven a darrera enganxats, apretant i jo que m'havia de recuperar de l'esforç de la pujada, i aquests a darrera...collons...moment interessant...els he perdut. El podi s'ha esfumat. M'he quedat sol.

Avituallament...aiguaaaaaaa....gràcies....corriol cap aquí corriol cap allà, ara comença la part divertida del circuit, direcció cap a Sant Miquel, però sense arribar-hi. A l'anar sol baixes una mica el ritme i...a una pujada de pista em giro, i óstia que en tinc dos al acecho, vinga noi posa't les piles, m'he recuperat una mica i sort que ara ja bé baixa, fiuuuuuu.......



-Cabarrooooocaaaaasssss.....quèèèè.....vas de puta mare.....valeeeeeeee.....els elefants mai moreeeeennnnnn..... Un altre que s'enracorda de la meva edat.

Una baixada divertida, a baix hem resseguit la Riera de Masvalls, Fins a la Font de Les Escales, per ja encarar el camí cap al pavelló

Faig la T2, molt ràpida, avui si hagués fet una cursa de transicions guanyo segur, i vinga a sacopaco, que entinc dos darrera i no vull patir. Porto un km em giro i ailamarequelvaparir, collons em tocarà patir fins al final un que em va retallant.

Respiro, torno a respirar, penso, m'ho repenso...aquest m'atrapa segur, que faig, he estat ràpid mentalment...hi havia una zona de 300m. de mala petja, el de darrera fa pinta d'asfalteru, i he decidit esprintar aquests 300m. i acabar els últims 400 d'asfalt com pugui i m'ha sortit bé....he acabat 4rt!!! Medalla de fusta!!!!!

I la setmana vinent més duatló.

PD: Agraïr a la dona d'en Joan Roura les fotos. L'he anomenada fotografa oficial. Gràcies

1 comentari:

  1. Hola cabró. Ara entenc perquè la meva dona sempre em diu que en Cabarrocas sembla que tingui 10 anys menys que tú...collons, si et passes tot el dia fotent aquestes martingales, ji,ji,ji.
    Cuida't, ja veig que estàs com una moto.brruummmmmmmm

    ResponElimina