dimarts, 1 de novembre del 2011

Duatló de Tona

Tona (Osona)
30 d'octubre de 2011
8,5km + 17km + 4km
Classificacions



S'acaba la betzina....

Doncs si, sembla que les reserves que tenia en el córrer ja s'han acabat, les reserves de la bici segueixen intactes.

A Tona, com a tota la plana de Vic hi havia una boira quenoseveiaunpijo, l'humitat m'afecta, o potser és psicològic, je ne c'est pas. És una llàstima, sempre m'agrada fer una mini visita al poble, i les vistes, el paisatge per mi són molt important. Avui res, boira i molta humitat.

Un començament força dolent, uns primers km de baixada i planer, que em vàren matxacar molt, fins que no va arribar la pujada, va ser un continu de perdre posicions, amb la pujada cap al Serrat de Sant Valentí de 860m i la baixada cap a meta, he recuperat però molt poc, tot i anar a tope i amb les pulsacions que em sortien per la boca. Arribo a la T1 el 55. Ja us ho deia la betzina s'ha acabat.

Inici de bici prometedor, ja que m'enganxo a un tiu que tinc clar que és carreteru per com anava, així passo 2 kms a rebufu, arribem a una zona molt técnica, amb moltes pedres humides i fang, un bon lloc per mi i que aprofito, tothom posa peu a terra i jo segueixo a sobre la bici, en 3-4 km he passat a potser 25 duatletes. Ha estat un xute de moral. El punt més alt era el Roc de la Guàrdia de 890m. Ara una bona baixada tècnica i torno a passar un altre grup de 5, però...s'ha acabat. Fins el km 10 ha estat un circuit molt guapo i força tècnic que m'ha beneficiat, però els últims km han estat planers!!!Ens hem recorregut tot el pla de Vilajeliu, arrrggggg, buuufffff...doncs vinga plat gran i intentar enganxar roda, aquest tram m'ha cremat una mica. Arribo a la T2 en posició 25 però força tocat.

Començo el segon tram de córrer, fatal, amb males sensacions, tocarà patir i així ha estat. Aquest tram hem pujat al Castell de Tona, un tram molt interessant, de força, d'escalons, un desnivell positiu de 100m en només 420 metres, vaja potent, potent, en altres condicions m'hagués anat molt bé, però avui...estava cadàver, igual que en Michael Jackson ballant el thriller. Finalment he arribat el 41 de la general, en l'últim tram he fet el 75è temps, ja ho dic...cadàver.

Duatló que, o per les meves condicions, o potser per la boira, o potser pels circuits, o potser per la humitat...no ha estat del meu agrat. Reconeixo que l'organització ha estat bé, molt correcta, amb un bon avituallament final. Com sempre considero però, que el preu és excessiu.

2 comentaris:

  1. Demà vaig a córrer, i demà passat també, i l'altre, i l'altre..... tot i així em sembla que no arribaré al teu nivell, tot i que tu estiguis cadàver

    ResponElimina
  2. Va, va... que modest que ets, si amb una setmana que entrenis cada dia, ja en poses a tope.

    ResponElimina