dimecres, 12 d’octubre del 2011

Marxa BTT Porqueres

12 octubre 2011 Dia de "res a celebrar"
Porqueres
34 km 1h54'10''
Classificacions




Feia anys que no la feia i com que començava a les 9h m'hi he arribat.(Ja veieu l'horari afecta en les competicions que faig) Avui ha vingut l'Enric, que pel que entrena ha fet una molt bona posició. Érem els únics del C.C.Cassà.

Cursa de menys a més, amb una pujada inicial de casi 9km. He començat una mica agarrotat però ja m'he posat a to a meitat pujada. Hem arribat quasi a dalt de Sant Patllari, després cap a Pujarnol.

Sempre he anat amb un 3 corredors que ens hem anat passant, jo els atrapava a les pujades i ells m'atrapaven a les baixades.

A meitat recorregut hem fet un corriol de baixada força llarg i amb alguna pedra traïdora, que ha estat deliciós. A partir d'aquest corriol quasi tot era molta pista i camí de bosc. Amb una pujada forta cap al Turó de Can Ramió.

Per aquesta zona, ens hem trobat els caçadors, i jo fill de caçador, he pensat que avui amb tantes bicis per aquesta zona, no caçarien cap senglar...doncs mira que de cop un caçador em fa senyals...que fot aquest...collons!!! Un senglar mort al mig del camí. Casi li paso per sobre.



Al final uns kms de planer per acabar baixant cap a Miànigues. Durant la cursa m'havien "cantat" un parell de cops que anava el 10, segons la classificació he quedat el 13è...bon número.

Doncs res, un bon matí, un circuit agradable, el preu de l'inscripció molt bé, 8€ amb butifarrada, camiseta tècnica, fruita i beguda...que n'aprenguin!!! els que cobren 15€ i 20€, la senyalització del circuit correcte, tot i avisar que només hi hauria un avituallament, ho trobo escàs. Per cert la Coca Cola era calenta...puuuaaaagggg...els perdono perquè fotia una calor de collons.

N'ha fent kms per llocs diferents...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada