diumenge, 17 d’abril del 2011

Open Tàctic BTT Sant Feliu de Guíxols

17 abril 2011
19 km 59'22''
Classificacions




Després de 2 anys, he tornat a competir a l'antic Open Caixa Girona, actualment Open Tàctic. I pel que he vist/palpat tot segueix igual. Cap novetat.

Les sensacions han estat...rares. Tot i que pel temps que no competeixo, el meu resultat ha estat prou bo...però...no sé...sortir de casa per anar a fer 19 km com un coet, encara ara després d'unes quantes hores, no sé, si ho he disfrutat. Això m'ho fa pensar, perqué durant la segona volta el meu cap no estava concentrat en la cursa, només veia que per allà a prop i tenia el Masnou, el Montclar, el Puig Gros, Sant Baldiri...he estat a punt, però molt a punt de deixar la cursa i anar-hi a fer una volta.

Coses a favor:
*He tornat a veure a gent que feia molt de temps no veia, o sia, molts dinosaures.(ha estat plaer tornar a còrrer amb en Xavier)
*El circuit era molt divertit.(Dreta, esquerra, amunt, avall, passa a la dreta..jau!!!)
*El terreny me'l coneixia molt.(3 anys vivim a Platja d'Aro donen molt de si)
*Competició pura i dura = Adrenalina de la bona (Més de tres pipis, abans de la sortida, vol dir nervis, n'he fet quatre)

Coses en contra:
*Només 19km. (ELs veteranus som diesels!!! n'haurien de fer 4, de voltes).
*En 1 hora tot enllestit. (Si hi torno, hi vaig en bici desde casa)
*Fer voltes a un circuit (Em marejo...i gumitu)
*Comença massa tard. (No s'aprofita el dia).

La situació queda....neutra.

M'ha agradat anar-hi, però ha estat un rotllo. M'he divertit, però només una estona. He disfrutat, però no tant com voldria. M'he cansat, però no prou. En tornaré a fer una altra, probablement... o potser no...collons quin embolic...sort que ahir ja vaig carregar les cames amb 16 km correns per la muntanya que em va deixar una mica cuit.

Salut i km's

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada