dimarts, 27 de març del 2012

DUATLÓ DE SILS

Sils...terra de makis
25.3.2012
9.5km + 27km
Classificacions + web



Un podium inesperat...tercer...copa+farcell+samarreta tèrmica...molt agraït als makis!!!! Llàstima de farcell(m'explicaré al final).

No era la meva intenció fer aquesta duatló, el fet de que sigui molt planera, sense desnivells importants em tirava enrera...però collons un duatló que fan al costat de casa si ha d'anar.

Aquesta vegada l'Enric també ha vingut. Era un duatló "llarg" 10km run + 27km btt, que jo l'he fet encara més llarg, perquè hi he anat en bici desde casa 11km anar + 11km tornar.

El sector de córrer uffff, uffff, l'he fet a un ritme de 4'9'', feia temps qe no corria a aquest ritme. Rectes llaaaaaaargues, visibilitat del circuit, ufffff...amb aquests circuits pateixo mentalment. Jo sóc senglar i prefereixo córrer per dintre bosc, dreta, esquerra, amunt, avall, esgarrinxada...passa a la dreta, jauuu.

Amb la bici, m'he trobat millor, m'esperàven 27 km per un terreny que em coneixo molt bé, i a part del tros de línea, la resta ja l'havia fet. Circuit amb poc desnivell, quasi no he tret el plat gran. Gràcies a la pluja del dimecres el circuit estava en perfectes condicions...sort, sec haguèssim menjat molta pols. Ja d'un principi he atrapat a molta gent, cap al km 5 hem fet un trio, amb en Mas i un noi dels Serragrenyada, que ha anat molt bé i de tant en tant podiem descansar. Algú m'ha cantat que anava segon...collons...pos que bé. En Mas s'ha despenjat i hem anat fent amb aquest noi.

Als km finals m'ha passat un radikal, que per la velocitat que portava, m'he dit que devia competir per parelles, però no!!!! era individual i al final he quedat tercer. Ha guanyat en Boix, que està quesesale.

Aquests makis s'ho munten molt bé. Cada any alguna cosa o altre faig amb ells, he fet la mitja marató, la marató, aquest any el duatló i sempre, sempre l'organització és perfecte. Llàstima que tinguin unes contrades tan planeres. L'avituallament final és perfecte...beguda sense límit, donuts (aquest cop 3), pastisset, butifarrada, tot això a davant del pavelló amb gespa per poder fer estiraments...i el solet que feia,...de collons. Per fer una petita crítica constructiva, els nois dels avituallaments del circuit hauríen de ser proactius en donar aigua.

Molt content per la samarreta tèrmica Hoko que m'han donat per haver acabat tercer, el trofeu, els nens ja el fan servir per jugar-hi i respecte al farcell que m'han donat ple de productes de la terra, doncs, com he dit que havia anat a Sils amb bici...ja portava la motxil.la molt plena i només hi he pogut posar un fuet...la resta, farcell inclós he vist un cassanenc i li he donat, espero que li hagi anat de gust.

Salut i kms

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada