dimarts, 13 de desembre del 2011

Duatló Maçanet de Cabrenys

11 de desembre de 2011
Maçanet de Cabrenys
Territori de Senglars
18km bike + 4 run + 8 bike
Classificacions

Per Mobbing familiar m'he decidit a anar a Maçanet, amb l'Enric i l'Emili.

La cursa m'ha decebut. Amb el terreny tan ben parit que tenen per aquestes contrades, tot el circuit de bici ha estat per pista, i excepte uns 3 kms la resta totalment conegut per mi.

La história ha estat sencilla, sortida a davant, rodant entre els tres primers fins al començament de pujada, que m'he situat en cinquè lloc. Un cop a dalt ens hem perdut, no em vist/o no hi havia marques, hi hem fet algun km de més, un cop ja hem trobat el circuit pssssssssssssssssssss... he rebentat. El líquid no ha sellat, paro inflo a tope i arrenco, i res, el líquid s'escapa. Torno a baixar i poso càmara. De possibilitat de podi a estar cap al 30. Com que hem vingut a passar-ho bé no m'hi capfico i tiro avall. 3 km de baixada, on he recuperat 3-4 posicions, faig transició i a córrer, aquí m'he trobat bé i lleuger, llàstima que ha estat curt. He recuperat 5-6 posicions. Al segon tram de bici ja estava una mica cuit, només he pogut recuperar 2 posicions. He acabat àgil amb ganes de més.

Duatló organitzada per l'empresa Diversport, que se'ls ha de reconeixer la bona feina que fan, en quan a les moltes curses que fan. Per triar i remenar. Tot i així he trobat que el circuit no estava prou ben marcat, que els avituallaments s'havien de fer veure, que no hi ha esmorzar final i que el preu de l'inscripció és cara.

Ara toca descansar...un parell de setmanes intentant no fer gaire res

2 comentaris:

  1. En aquests duatlons fan circuits per duatletes de revista no per Beteterus autèntics. Salut

    ResponElimina
  2. ara hem de fer el de Portbou.per no perdre la forma

    ResponElimina