divendres, 24 de setembre del 2010

Pròxima estació: Cavalls del Vent


S'acosta el meu "Repte de l'any"...el dissabte dia 2 és el dia D.

Falta 1 setmana. 7 dies i pico. 184 hores. No sé quants segons. Nerviós...no. Indecís...sí.

Pantalons curts o pantalons pirates? Samarreta llarga o curta? Frontal de sempre o de leds? Porto guants? Porto samarreta tèrmica? A quina hora marxem? Quants gels porto?....vaja que tinc el cap fet un embolic...com sempre acabaré anant amb una mà a cada ou, decidint-ho a última hora.

Estic preparat?...mai se n'està del tot... però crec que sí. Potser no he fet la preparació adequada, per aquest tipus de competició, però crec que serà suficient. Segurament m'ha faltat anar més a fer "alçada" per l'aclimatació. En canvi he fet bastants kms, amb pujades de quadríceps cremant, baixades de fer "saltironets", tirades llargues de 35 kms, alguna marató, sortides per la nit de 25 km...
El "coco" el tinc bé (je,je,je...), en tinc ganes, potser és perquè fa masa temps que hi penso, no crec que tingui problema, només em fa patir tenir alguna lesió muscular...per tant...ALEA JACTA EST...
Per TUTATIS!!!!!!!!!!!

2 comentaris:

  1. Sort, Eduard, segur que anirà be... QUE DISFRUTIS MOLT. Gemma.

    ResponElimina
  2. Gràcies Gemma. Aquesta és la meva filosofia...Disfrutar i passar-ho bé i aquesta cursa crec que tindrà aquestes coordenades.
    Salut

    ResponElimina