dimecres, 16 de gener del 2013

CURSA BTT RIUDARENES

Riudarenes
13.1.2013
30 km
Classificacions

Poca gent a Riudarenes, el mes de gener encara estan tots al cau, a l'espera de que millori el temps. I és una llàstima, perquè els del REM, amb en Lluís Mas al capdavant, sempre fan una circuit de cullons, bona organització, obsequi, bon esmorzar i inscripció 10€!!!

Hi he anat desde Caldes en bici, semblava que faria bon temps, però cap al final s'ha futu a ploure i els companys del Cassà m'han hagut de tornar. Ens hem trobat uns quants del Club, en Dani àlies "McAskill", en Sacot, en Berna i jo...poker de club ciclista Cassà. També ha vingut en Joan, però ha fet la cursa a peu.

Sortida neutralitzada, fins deixar l'asfalt, i vinga fotem-li, la gent ja està a tope. Uns primers km per pista, un cop passem la barraca dels caçadors, arriba un tros de línia, i hem tingut una mica de tap, tots parats...bé excepte un...en Permanyer que ens ha passat per allà no es pot passar, però ell hi passa...vaja un senglar!!!


Anem direcció a la Torre de l'Esparra, que no hi havia estat mai, arribem a l'Esparra, i...vingui cap amunt fins a Argimon. Pujada que sempre tinc la sensació que se m'entravessa, però veien els temps, tot i tenir la sensació, he fet un bon temps. Un cop a dalt, primera trialera important, la"trialera de darrera d'Argimon", molt divertida, la passo sense problema. Anem direcció el Rieral, per pujar cap a Ca l'Agustí, famosa zona a prop de Santa Coloma.

No arribem a dalt, i fem una altra famosa trialera, "la trialera dels bolets". Cada cop em sento més cómodo amb la 29" i les trialeres ja no son un problema. Desde Argimon que vaig sol, estic en tierra de nadie, enn Dani l'he deixat a la pujada i en Berna i l'Albert vés a saber on són.  Torno a pujar, per anar a prop de Ca l'Agustí per anar a agafar, una altra trialera important, "la trialera del sucre".  Divertida i amb uns quants saltets importants...boing...boing...boing...boing.


Arribem a la carretera de l'Esparra, ens queden uns 8km que són molt planers, rodadors, ufff...això si que em costa, segueixo anant sol. Per sort ja fa uns kms que vaig passant a gent de la volta curta i gent de la cursa a peu, i sembla que estiguis més acompanyat.

I amb el plat gran i pinyó petit fins a l'arribada al camp de futbol.

Finalment he fet 14 de la general i 3 veterà, els del REM es portem molt bé i ens han donat un farcell amb un pa de kilo i una llonganissa...si senyor!!!.


Aquesta setmana crec que hi tornaré a fer el circuit...aixxx aquestes trialeres.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada