dilluns, 6 de febrer del 2012

TRAIL TRADEINN QUART

Quart
5.2.2012
Temperatura -5º
21 km
Classificacions




Avui volia fer la cursa de BTT, però amb el fred que fotia m'he cagat les calces i he decidit fer la mitja de muntanya, corrents el fred es suporta millor.

Tot i el fred érem uns quants tocats del bolet, sobretot els ciclistes, a peu cap a uns 100 corredors. A la sortida uns quants de bons, els Matxacuca.
Sortida força tranqui, estem tots freds però al capdamunt de la pujada inicial ja estem tots en fila, fem uns 4 km de planer fins a travessar la carretera de Girona. A partir d'aquí cap amunt, avall, amunt, avall...circuit força trencacames. Hem passat a prop de Castellar, hem travessat el Celrè vàries vegades, hem trepitjat neu, glaç, hem fet molts de corriols i baixades tècniques, hem passat a prop de Can Mascort, hem passat per el bikepark per baixar cap a Palol d'Onyar i d'aquí cap a Quart, uns 4-5 kms de planer que s'han fet llaaaaaaaargs.

He anat molt de tros amb en Josep, ell em deixava a la pujada i jo l'atrapava a la baixada i així uns quants kms, fins que m'he quedat sol, quin pal, quan vas sol sempre baixes el ritme, però he vist un corredor i l'he atrapat, així hem anat fent junts uns quants kms. A l'arribar al planer de Palol m'ha deixat.

Feia temps que no feia una mitja, el genoll m'ha respós bé, sense problema, a l'última baixada tècnica els genolls ja em demanaven auxili. He acabat satisfet. No m'esperava anar tant bé.

El circuit molt divertit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada