diumenge, 1 de gener del 2012

Resum 2011



Faré uns quants numbrus de com ha anat l'any:

Dels 365 dies, 240 he fet alguna activitat, amb un total de 388 hores suant la cansalada, he fet 6.093 km dels quals 939 corrent i 5.154 en BTT, bici de carretera res de res ja fa 6 anys que no en tinc i que només em venen ganes de comprar-ne una quan miro el Tour...je,je,je. He fet 9 duatlons, 7 curses de BTT i una cursa a peu, molt diferent al 2010 que només vaig fer curses a peu i una sola cursa en BTT.

Però el més important és que: He disfrutat molt i molt, he rigut, he patit, he caigut, m'he aixecat, he cridat, m'he trobat bé, he cantat, he xiulat, he saltat, he suat i m'he cansat. El genoll em segueix donant pel cul, però em deixa anar fent, puc anar en bici sense problema i em deixa córrer uns quants kms.

A destacar fer la Tramunbike corrent, realment una molt bona experiència, vaja acollonant, i també la primera posició de la general del duatló de Porqueres, tot i l'experiència, els anys i que quedar en una posició o una altre ja ni en ve ni en va, arribar primer és un subidón d'adrenalina bestial.

Sempre intento fer curses diferents, a llocs diferents, obrir nous horitzons, però tinc clar que haig de repetir el Duatló de Bellmunt. Magnífic duatló, magnífic paisatge i magnífica organització.

Bon Any!!! ...i que el futur sigui millor que el present!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada