diumenge, 12 de juny del 2011

Iron Trail Les Medes

L'Estartit
12 de juny de 2011
Classificacions



Feia temps que no tenia un mal dia, esportivament parlant.

A les 10 en punt, s'ha donat la sortida del Trail, primers metres per dins l'Estartit, i arribem a les famoses escales...arrggg ...buffff ....arrggg ...bufff...interminables!!!
En 15min ja hem arribat a la Torre Moratxa, el punt més alt de la cursa, 193 m.
Per terreny totalment Mongrinenc, pedres, pedres, i més pedres, hem baixat cap a les basses de la Torre Ponça. Ben situat en el Topten, però uns planers de 5 km, que se m'han fet molt i molt llargs, m'han aixafat molt (potser encara no estic recuperat de la Tramunbike), i m'han passat molts corredors...jo diria uns 15. Vaja que anava com un cargol per la muntanya, desitjava que arribessin les pujades i baixades.

Han arribat!!!uff!!! Baixada técnica cap a la Cala Pedrosa i tot seguit la corresponent pujada. Baixada més técnica cap a la Cala Ferriol i tornar a pujar, fa uns km que tornat a recuperar posicions, però m'he perdut, culpa meva. Tornem-hi a recuperar, pujada i baixada técnica cap a Cala Calella, tornar a pujar.

Fem els últims planers per la Muntanya Gran, i tot seguit baixada per asfalt per arribar a l'Estartit, ziga-zigues pels carrers i arribada a la Platja.



El tram de bici, ha començat molt bé. 4 km d'asfalt i planer, ha fet que ens estiréssim i al davant hem quedat "els més forts". Els següents 3 km he estat sempre en el TopFive fins que al km 7, pssssssssssssssssssssssss... mecaguentóloquesemenea,estripada de cuberta. Doncs res cap a casa. Desfer el camí 3km a peu amb la bici, fins que he trobat un control, que amb la furgo m'han baixat a l'Estartit.

Les males sensacions incials de la cursa Trail i l'abandó de la bici, ha fet que hagi marxat de l'Estartit amb un mal regust de boca.

Després de moltes bones sortides i curses...ja tocava un mal dia...això em fa veure que és el moment de baixar el ritme i recuperar el genoll que les últimes setmanes no he fet gaire bondat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada