dissabte, 8 de maig del 2010

Surt el Sol...s'ha d'aprofitar!!!

Dissabte, 8 de maig de 2010
Solius
15 km 850m D+ 1h 50' 01''


Feia temps, que ho tenia al cap, anar a fer el Montclar (417m) passant per les crestes dels Carcaixells d'en Dalmau.
Començo desde Can Llaurador, faig 1 km per escalfar cames, i enfilo cap els Carcaixells, hi ha algunes roques humides...haig d'anar amb compte... vaig crestejant, grimpant, arribo al pont, i està tancat, haig de passar per baix i pujar ajudant-me de cordes i cadenes. Arribo a la cresta mes aèria, fa força vent, i m'afanyo, les vistes increïbles...Sta.Cristina, Romanyà, El Mas Nou...també l'abocador.

Arribo, finalment, al cim del Montclar. He fet 3 km amb....40 minuts!!!
Vaig direcció a l'ermita abandonada de Sant Baldiri, pasant pel Coll de Ceps, i acabant d'arribar a La Trencada.

Seguint el GR92 vaig direcció a Sant Feliu de Guíxols, passant per Can Colomer, una pista molt agradable, degut a la vista que tinc del mar que em segueix durant uns 2 km, després agafo corriol cap al coll de l'Escorpí , segueixo el mateix corriol ara de baixada, que a vegades es converteix en riera de la gran quantitat d'aigua que hi ha, fins que arribo a l'urbanització la Casa Nova, havent passat per la font de La Guilla, que rajava en abundància, i he aprofitat per fer-hi una mitja banyota.
A La Casa Nova, he deixat el GR92 que m'hagués portat fins a Sant Feliu i he agafat el GR92-1 que m'ha dut fins a Pedralta, per corriol excepte l'últim km d'asfalt de pujada, que se m'ha fet una mica llarg, un cop a dalt...ieeeeaaaaaa......tot baixada i de la forta, 3km amb vistes als Carcaixells i al Montclar, travessant la Riera del Vilar unes quantes vegades, havent de posar els peus en remull, també unes quantes vegades, que m'ha sabut a gloria, tornant al punt de sortida.

Magnífica ruta, amb un començament difícil, molt trencador, i agossarat, fent un cim, el Montclar, bones vistes de montanya i del mar, i bons corriols...i aquesta vegada molta aigua.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada